BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Photobucket

Monday 5 December 2011

Rahsia Kemesraan Suami Isteri



1. Melepaskan Tekanan 
-Bilik tidur adalah ruang paling peribadi dan teramat menyenangkan bagi kaum wanita . Ia dijadikan tempat menghilangkan rasa penat fikiran dan fizikal selepas melakukan pelbagai urusan kerja dan rumahtangga . Oleh itu, tatkala melihat isteri bersendirian di kamar biarkanlah saja mungkin itulah yang paling diperlukan oleh isteri ketika itu .

2. Komunikasi Lembut
-Sewaktu berada di kamar dengan isteri , jauhkan perbualan atau debat yang dapat menggangu suasana hatinya . Selain itu , belajarlah bicara lembut dan santun terhadap pasangan .

3. Bersikap Terbuka
-Belajarlah bersikap terbuka di kamar terutama dalam mengungkapkan hal - hal pencetus ghairah untuk mencapai kepuasan seksual . Bila suami isteri saling terbuka dan tidak memaksa maka kehangatan dan keintiman di bilik tidur akan tercipta dengan sendirinya .

4. Layan Isteri Bak Puteri
-Lakukan hal-hal menyenangkan ketika bersama isteri di bilik tidur . Layanlah dirinya bak puteri pada satu malam misalnya dengan memberi urutan walau tidak diminta sambil menyediakan minuman yang menyegarkan untuk dirinya .

5. Perhatian Lebih
-Memberikan perhatian atas layanan atau penampilannya juga amat menyenangkan bagi wanita . Selain itu , ajak isteri berbual tentang perkara yang menggembirakan dan tak melulu kepada soal seks .

6. Sentuhan Dan Belaian
-Tak salah sekiranya bila di bilik tidur anda hanya mencumbu pasangan tanpa mengakhirinya dengan hubungan seks . Pelukan dan sentuhan mesra suami kadang - kadang lebih dihargai dari hubungan seks separuh hati daripada isteri .

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...