BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Photobucket

Monday 5 December 2011

Menyesuaikan Hasrat Seksual Dengan Pasangan

  • Kebanyakan pasangan mengeluh akan "ketidakseragaman" keinginan setiap kali ingin melakukan hubungan seksual . Jika hal tersebut dibiarkan , ditakuti menimbulkan masalah dalaman di kemudian hari . Sepatutnya dalam melakukan hubungan intim, kedua belah pihak harus bersedia memberi dan menerima .
  1. Mengenang semula , saat pertama bulan madu . Ingatkan kembali pasangan pada kenangan indah , dan kemudian carilah waktu juga keadaan yang sesuai untuk berbulan madu sekali lagi.
  2. Mandi Bersama , saling membersihkan tubuh pasangan diiringi alunan muzik lembut tanpa gangguan sesiapa , boleh dijadikan pembuka langkah . Jangan berfikir tentang orgasme saat itu ataupun sebelum melakukan hubungan seksual . 
  3. Mencapai Orgasme , harus dilakukan dengan tenang dan biarkan ia berjalan secara semulajadi tanpa sebarang paksaan . Ini kerana semakin difikirkan hasrat untuk mencapai orgasme, maka semakin cepat anda akan mendapatkannya . Tetapi jika anda melakukannya  secara bersantai tanpa terlalu memikirkan orgasme, percayalah anda dan pasangan akan merasa puas dengan "kualiti orgasme' yang dinikmati .

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...