BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Photobucket

Tuesday 6 December 2011

Bagaimana Menjadi Pasangan Ideal



Jika mahu rumahtangga anda terus kekal kehangatan dan keromantikannya , anda perlulah mengekalkan hubungan mesra dan keserasian dalam hubungan anda berdua . 


1.Bersikap Romantis
-Gagalnya suatu hubungan kemungkinan besar dimulai dari kurangnya sikap romantik . Romantik bukan saja merupakan bumbu dalam suatu hubungan , tetapi juga memberikan letupan api cinta .Paling mudah beri kejutan positif kepadanya walaupun kecil tetapi mengembalikan rasa kehangatan bercinta bersamanya.

2.Jangan Sesekali Merendahkan Diri Sendiri
-Jangan sesekali menganggap bahawa anda tidak layak bagi pasangan anda . Jangan hanya duduk dan menyalahkan diri sendiri . Setiap insan ada kelemahan dan keburukannya .

3.Selalu Bersikap Jujur 
-Suatu hubungan yang berlandaskan pembohongan biasanya tidak panjang umurnya . Malahan jika anda berbohong dan pasangan anda tidak pernah tahu , hal itu akan mempengaruhi perasaan anda sendiri dan pasangan anda.

4.Selalu Ada Bila Diperlukan
-Tidak ada hal yang lebih penting dan indah di kala anda dapat bersamanya dalam suka dan duka . Nikmatilah saat bersama itu dengan sesungguhnya walaupun ketika itu di dalam kesusahan .

5.Hargai Pasangan
-Berhati-hatilah untuk tidak memperlakukan pasangan anda dengan buruk . Tapi hargailah pasangan anda dengan seadanya. Dia pun akan melakukan hal yang sama bila anda menghargainya.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...